Ruilvoorwaarden

Ons beleid voor het ruilen van onze producten is 14 dagen. Als er 14 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retour moeten alle producten:

  • ongebruikt zijn en in dezelfde staat zijn als waarin u het product hebt ontvangen
  • in de originele verpakking zitten
  • inclusief alle kabels en handleidingen etc. zijn

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Downloadbare softwareproducten
  • Voorbedrukte kaarten

Om uw retour te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend:

  • Producten met duidelijke tekenen van gebruik
  • Producten die zijn geopend
  • Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
  • Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Als een product tekenen vertoont dat het volledige product en de verpakking uit de originele doos is verwijderd, kan een terugbetaling worden geweigerd, waardoor het product naar de klant terug wordt verzonden.

Restitutie

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode. Houd rekening met 1 tot 3 weken om restituties te verwerken.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u de teruggave hebt gecontroleerd bij uw bank of creditcardmaatschappij en u heeft uw terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@cardsupply.nl.

Ruilvoorwaarden aanbiedingsartikelen

Alleen de normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen aanbiedingsartikelen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u een artikel voor hetzelfde artikel wilt inruilen, stuur ons dan een e-mail op sales@cardsupply.nl en stuur uw artikel naar: Koraalrood 33, 2718 SB Zoetermeer, Nederland.

Verzenden

Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: Koraalrood 33, 2718 SB Zoetermeer, Nederland.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van het retourneren van uw teruggave in mindering gebracht.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u kan bereiken, variëren.

Als u een artikel verzendt van meer dan € 75, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice of een aankoopverzekering te gebruiken. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Neem contact met ons op via sales@cardsupply.nl, wanneer u vragen heeft over onze ruilvoorwaarden.

Ruilvoorwaarden